راهنمای سفارش
چطور درایران پاناسونیک سفارش خود را ثبت کنم ؟
طبق مراحل زیر میتوانید از فروشگاه ما محصولات خود را رزرو و خرید نمائید. اگر در طی پروسه خرید به مورد یا مشکلی برخوردید ابتدا از طریف سوالات متداول در فوتر و سپس از طریق فرم پشتیبانی زیر با ما در ارتباط باشید.
سرویس های سفارش
ارسال پستی ویژه
ارسال با انواع روش و شرکت های پستی داخل ایران و خارج از کشور(تیپاکس، ارسال ساده، ویژه فروشگاه و...)
پرداخت در محل
انواع روش های پرداخت درب منزل، کارت به کارت، فیش واریزی، چک و ...
تسهیلات خرید
انواع تسهیلات در خرید های بالای مبلغ 10 میلیون تومان با چک، ضمانت، قرارداد، و اقساط یکساله
بسته های ویژه
باکس های ویژه در خرید های جشنواره ای، محصولات اشانتیون، همکاری در فروش و کد معرفی و...
آموزش مراحل ثبت سفارش
1. روی گزینه "فروشگاه" کلیک کنید.
2. محصول مورد نظر را سرچ کنید.
3. پس از انتخاب نوع کالا روی " افزودن به سبد" کلیک کنید.
4. شما میتوانید تعداد کالا را افزایش یا کاهش دهید . همچنین امکان حذف کالا از سبد وجود دارد .
5. اطلاعات تحویل سفارش خود را انتخاب نمایید. امکان تغییر یا ویرایش اطلاعات در این مرحله وجود دارد .
6. برای تکمیل خرید خود شیوه ارسال و بازه زمانی سفارش خود را انتخاب و روی گزینه ی ادامه کلیک کنید. در صورتی که نیاز به دریافت فاکتورحقوقی دارید، تیک "خرید حقوقی می باشد" را فعال کنید.
8. در آخرین مرحله میتوانید شیوه پرداخت سفارش خود را انتخاب کنید. چنانچه کد تخفیف و یا کارت هدیه دارید در قسمت مشخص شده ثبت نمایید.
9. سفارش شما با موفقیت ثبت شد، سیستم به شما یک کد پیگیری با سه حرف اول DKC نمایش میدهد. این کد به همراه روند آماده سازی سفارش از طریق پیامک نیز برای شما ارسال می شود.
– هزینه ارسال تمام سفارشات عادی در ارسال اکسپرس تهران و شهرستان ها 39,000 تومان میباشد.
– هزینه ارسال سفارش های تیپاکس 19,000 تومان میباشد.
– هزینه ارسال تمام سفارشات از طریق پست پیشتاز 39,000 تومان
میباشد.
-هزینه ارسال سفارشاتی که توسط فروشنده به صورت مستقیم ارسال می شوند، در هنگام ثبت سفارش نمایش داده می شود.
– هزینه ارسال برای سفارشات چند مرسوله ای با توجه به تعداد مرسوله محاسبه میشود.
– هزینه ارسال کالاهای سنگین ارسالی با باربری براساس وزن و ابعاد کالا محاسبه میشود و مبلغ آن بصورت پس کرایه درب آدرس دریافت میشود.